האם רמקולים שקועים מצריכים הנמכת תקרה?

האם רמקולים שקועים מצריכים הנמכת תקרה?
קרדיט תמונה FREEPIK

רובנו לאחר יום עבודה מתיש או כל מצב בו אנו זקוקים למנוחה, נעזרים באמצעות מערכת רמקולים איכותית ומעוצבת אשר דרכה ניתן להאזין לצלילים מרגיעים ולהתרווח בסלון בהנאה רבה. מספר לא מועט של אנשים הינו מעוניין בהתקנת מערכת רמקולים שקועים אשר עיצובם ללא ספק אסתטי ונעים לעין. בעקבות זאת ישנן לא מעט שאלות אשר חוזרות באופן קבוע בנושא זה ומה בעצם ניתן להיעשות כאשר מעוניינים בהתקנת מערכת זו. לפני הכל ניתן לציין כי רמקולים שקועים כבר מזמן הפכו לפריט עיצובי לבית. את בחירת הדגם ומיקומו ניתן ומומלץ לבצע בשלב של שלדת הבית עם ייעוץ של אדריכל. כיום ישנם הרבה סוגים של רמקולים שקועים העשויים מאיכויות וצורות שונות, ישנם כאלה אשר יתאימו לכם יותר וכן ישנם כאלה אשר לא יתאימו לכם כלל. למעשה, בעקבות העובדה שישנו מגוון רחב של רמקולים שקועים , איתו באות גם כל השאלות. במאמר הבא שלפניכם נציג מספר פרמטרים אשר קשורים לרמקולים שקועים ומיקומם.

היכן רצוי למקם אותם?

בנושא זה ישנן שתי אופציות, למקם את הרמקול בקיר או למקם אותו בתקרה, על מנת למנוע בעיות מראש כמו התאמת רמקולים שקועים לגבוה התקרה, מומלץ לבדוק היטב מה הוא העומק של השקע איתו אתם אמורים להשתמש ולהתאים אותו לגודל הרמקול. יחד עם זאת מומלץ להגיע עם מפרט טכני עבור איש המקצוע אשר דואג לכם לשקע בקיר. חשוב להוסיף כי על פי רוב התקנת הרמקולים השקועים, מומלץ להתקין אותם במהלך שיפוץ או בנייה של הבית, כלומר, אם הבית שלכם לאחר בניה או שיפוץ בלתי אפשרי כמעט לבצע הרכבה של מערכת רמקולים שקועים. לכן, ניתן לקחת בחשבון ולחשוב עבור זה באופן מעמיק במיוחד אם הנכם טרם שיפוץ או בנייה. 

התקנה בקיר או בתקרה?

ניתן לומר כי כל אחד אוהב לעצב את ביתו לפי טעמו האישי, אך מומלץ תמיד להעניק מקום עבור דעתם של אנשי מקצוע מאותו תחום שאף דעתם במקרים רבים נכונה. בסיטואציות של רמקולים שקועים בקיר או ברמקולים שקועים באופן כללי, מומלץ לדעת שיופי המיקום אינו רק מה שקובע וכן יש לתת דגש עבור עניין של האקוסטיקה והסאונד בבית שלכם. 

כמה מילות סיכום 

כפי שניתן לראות במאמר נושא התקנת רמקולים שקועים או רמקולים שונים כגון רמקולים לגינה , הינו נושא מאוד תלוי וכן מומלץ לבדוק בדיוק היכן אתם עומדים. למעשה, התקנת רמקולים שקועים לעיתים קרובות ראויה להיעשות בעת שיפוץ או בניית הבית כיוון שהתקנתם לאחר מצבים אלו הינה בלתי אפשרית כמעט. יחד עם זאת, על מנת להתקין בצורה נכונה, ניתן לפנות אל אנשי מקצוע מנוסים אשר יכולים לייעץ לכם מה הכי אידיאלי עבורכם ואף לבצע התקנה אם ניתן לבצע זאת.   

מאמרים נוספים
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
מבצע מתנות שוות לפסח ב 20 ₪ בלבד!! בעופר בילו סנטר
מבצע מתנות ב – 20 שח יערך החל מ-07.04.24 עד...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
הכלים של נעמן, המחמאות כולן שלכם: לכבוד חג הפסח נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2024 לבישול מקצועי ופרקטי ולשדרוג חווית האירוח
בין כוכבי הקולקציה: סדרת כלי בישול 100% יציקת אלומיניום Black Stone...
מונוכרומטיות אביבית
מותג השעונים SHOCK- Gמבית ענקית השעונים היפנית CASIO, הידוע בשעוניו...
מותג העיצוב החדש ZAGAMIX משיק קולקציית ריהוט גן איכותית ועדכנית
תחושת השהיה בחוץ והאוורור ללא הצורך לעזוב את הבית, קנו...
הפוך על הפּוּךְ מה כדאי: פוך טבעי או פוך סינטטי?
ויויאן מקמל, מנהלת מחלקת סחר ורכש ורדינון, עם עצות פרקטיות...
כניסה בינלאומית: חברת THE A BRAND הישראלית משיקה אתר און ליין בינלאומי המאגד את כל מותגי הבית שלה
החברה שמזוהה בעיקר עם מוצר הדגל תוסף התזונה 'פיל איט'...
דילוג לתוכן