האם כדאי לכם לעבור לשירות פרטנר טיוי?

האם כדאי לכם לעבור לשירות פרטנר טיוי?

אם אתם צרכנים חכמים ששואפים להשיג את המחירים הזולים ביותר בכל התחומים – סביר להניח שחשבתם לעבור לאחד משירותי הטלוויזיה האינטרנטיים החדשים. שירותי הטלוויזיה החדשים (פרטנר טי וי, סלקום טי וי וסטינג טי וי) הם שירותים הזולים משמעותית משירותי הטלוויזיה המסורתיים אליהם אנחנו רגילים, שהם שירותי הלווין והכבלים הדיגיטליים.

אבל בסופו של דבר, אסור להסתנוור מהמחיר הנמוך, וחשוב גם לוודא שהשירותים החדשים באמת מתאימים לנו – כי אם אנחנו לא מרוצים, גם חיסכון, גדול ככל שיהיה, לא שווה יותר מדי. בשביל לעזור לכם לקבל את ההחלטה האם כדאי לכם לעבור לשירות הטלוויזיה של פרטנר TV, בדקנו מה השירות מציע.

אילו תכנים נמצא בשירות פרטנר טי וי?

בשירות של פרטנר כנראה שלא תמצאו מגוון עשיר ורחב כמו כשאתם רגילים אצל יס והוט, אבל אין שום סיבה שלא תסתפקו בכמות התכנים (המרשימה בהחלט) שהשירות מציע למנויים שלו. בשירות תמצאו ערוצים ישראלים, ערוצי ילדים, ערוצי ספורט, ערוצי טבע, ערוצי היסטוריה ועוד הרבה ערוצים איכותיים – מה שמבטיח שתמיד יהיה משהו בשבילכם.

בשירות גם תמצאו ספריית VOD שמלאה בסרטים וסדרות ברמה הגבוהה ביותר, בהם תוכלו לצפות בכל זמן ובכל מקום. אם לומר את האמת, מגוון התכנים שהשירות מציע היום יספק גם את הצופים שדורשים לא מעט משירות הטלוויזיה שלהם, ופרטנר דואגים להמשיך ולהרחיב את השירות שלהם עם כניסת תכנים חדשים ומרעננים באופן קבוע.

יש עוד סיבות לבחור בשירות של פרטנר

התכנים של שירות פרטנר TV הם בהחלט מעולים אבל יש כאלו שלא יסתפקו בתכנים המוצעים בשירות, וזה בסדר – כי פרטנר דואגת למשוך את הצרכנים עם בונוסים נוספים ואפשרויות שעוזרות להן להתבלט מעל למתחרות.

הנה כמה סיבות למה השירות של פרטנר דווקא כן יכול להתאים לכם:

  1. פרטנר היא השותפה של נטפליקס בישראל, וזה אומר שדרך השירות תוכלו לצפות בספרייה האדירה של נטפליקס – וזאת באמצעות לחיצה על כפתור הנטפליקס שבשלט של פרטנר. נטפליקס, חברת הסטרימינג שכבשה את שוק הטלווזיה העולמי בסערה חסרת תקדים, משתפת פעולה עם חברת פרטנר ומאפשרת לשלם על מנוי הנטפליקס ישירות דרך החשבון החודשי שלכם בחברת פרטנר. מעבר לכך, פרטנר גם מציעה נכון לכתיבת מילים אלו מבצע של מנוי בנטפליקס ללא תשלום במשך חצי השנה הראשונה בשירות.
  2. השירות של פרטנר מגיע אליכם בעזרת ממיר של החברה, בעזרת סטרימרים שונים, טלוויזיות חכמות, טלפונים, טאבלטים ומחשבים ניידים.

למעשה, השירות של פרטנר הוא אפליקציה, מה שמאפשר לכם להשתמש בשירות בכל זמן ובכל מקום, באמצעות מכשירים שונים – כל עוד יש לכם גישה לאינטרנט.

  1. בפרטנר תמצאו חבילות משתלמות המשלבות שירותי טלוויזיה, שירותי אינטרנט, קו טלפון ביתי וגם קווים טלפוניים סלולריים במחירים ממש, אבל ממש טובים.

אם אתם מחפשים לחסוך – אין ספק כי מדובר בצעד שיבטיח לכם חיסכון משמעותי.

פרטנר מספקת שירות טלוויזיה איכותי וממשיכה להתקדם ולהתפתח בעולם הטלוויזיה, ונראה שהיא הולכת בכיוון הנכון, עם הרבה נקודות משיכה עבור צרכנים שונים.

מה שבטוח – שווה לשקול מעבר לשירות המעולה של פרטנר.

מאמרים נוספים
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
עו"ד לירושה – מיהו?
לא אחת בחיינו אנחנו שומעים על עורך דין לענייני ירושה...
שילוח בינלאומי: חשיבות שכירת שירותי המומחים בתחום
בעלי עסקים ואנשים פרטיים רבים עוסקים היום יותר ויותר בסחר...
קורס נאמן בטיחות
בטיחות במקום העבודה הינה בעלת חשיבות עליונה לכל ארגון, במיוחד...
חומר לניקוי ריפוד
המדריך השלם למוצרי טיפוח וניקוי ריפודים ברכב
מוצרי טיפוח לרכב הם השקעה חכמה עבור כל בעל רכב...
מונוכרומטיות אביבית
מותג השעונים SHOCK- Gמבית ענקית השעונים היפנית CASIO, הידוע בשעוניו...
הרהיטים שגם אתם רוצים שיהיו לכם במשרד
בכל פעם כשאתם נכנסים למשרד שלכם אתם מביטים ימינה ושמאלה...
דילוג לתוכן