במה עדיפים גרילי גז על מנגלים?

במה עדיפים גרילי גז על מנגלים?

ובכן, פרט לכך שמדובר בשני אמצעים המיועדים שניהם לצליית בשרים ומזונות אחרים, בפועל מדובר על שני אמצעים שונים לחלוטין המבוססים על מנגנונים שונים, חומר בערה שונה ובסופו של דבר גם בתוצאה סופית שונה. המנגל המפורסם הוא סך הכל תיבת מתכת עם רשת עליונה בתוכה ניתן להניח גחלים ופחמים על מנת להצית אש, שבאמצעותה תתבצע הצלייה של הבשרים, בעוד שמערכות גרילי גז מבוססות על גז כחומר הגלם ממנו יוצרים את הבערה.

נקי יותר, מיידי יותר

בשני המקרים התוצאה היא אש בעוצמה גבוהה המסוגלת לצלות מזון ממגוון רחב של סוגים בתוך דקות ספורות, אלא שבמקרה של גרילי גז מדובר על תהליך נקי יותר, מיידי יותר וקל יותר לתפעול. אין צורך לקנות בכל פעם פחמים, אין צורך להשקיע דקות ארוכות בהצתת הפחמים, ואין צורך להתמודד עם עשן הפחמים, שהוא עשן שונה לחלוטין מהעשן שנוצר בצליית המזון עצמו. מערכת הגז יודעת לייצר לנו את כל התנאים הנדרשים לתחילת הצלייה בלחיצת כפתור אחת, כשחומר הגלם מסופק למערכת על בסיס קבוע מבלון גז או ממערכת הגז המרכזית.

מתאימים יותר לפריטי עיצוב בגינה

בנוסף לכך, גרילי גז מעוצבים גם בצורה המתאימה יותר לשימוש בהם כפריט עיצוב של גינת הבית. הם מגיעים בדרך כלל עם מדפים צדדיים עליהם אפשר להניח את המזון שיש לצלות, ואת המנות המוכנות לאחר צלייה, וכן הם מגיעים עם מכסה מובנה אותו ניתן לסגור על הגריל על מנת לקבל רמת צלייה טובה יותר, מהירה יותר ואחידה יותר עבור כל הפריטים המונחים על רשת הגריל.

קל יותר לשימוש – משתמשים יותר

אחרי שאמרנו את זה, היתרון הבולט ביותר של גריל גז על פני מנגל הוא המיידיות התפעולית שלו והניקיון שהוא מציע. קלות השימוש בו לא רק שמקלה על כל תהליך הצלייה אלא גם מאפשרת לנו להשתמש בו יותר על בסיס קבוע מבלי לחשוב פעמיים בכל פעם שאנחנו רוצים ליהנות מצלי טוב, ומבלי להעסיק את עצמנו זמן רב מדי בהכנת המנגל ובניקיון שלו לאחר השימוש.

מאמרים נוספים
שעון קיץ זז קדימה: שוק השעונים צפוי להנות מצמיחה שנתית ממוצעת של 5.94%, איזו מדינה מובילה את השוק ? ואלו מגמות כובשות את השוק?
הזמן רץ ושוק השעונים רק מרוויח מזה, דוח שפורסם בנובמבר...
על כתמת בשיער כבר שמעתם? הקיץ בפתח וזה הזמן לנטרל את 'הכתמת' (פיגמנט כתום) בשיער! טיפים ועצות להגנה על השיער מפני כתמת בשיער כיצד זה קורה? מה הקשר בין מתכות לבין מראה צבע השיער וכיצד להימנע מהתופעה?
נשים רבות סובלות מ"כתמת" (פיגמנט כתום בשיער) בעיקר לאחר צביעת...
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק: סדרת מסקרות צבעוניות לריסים ב- 6 צבעים אופנתיים ונוצצים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק סדרת מסקרות צבעוניות לריסים נוצצים....
סנונית אביבית ראשונה
רשת הלב הכחול, המייבאת ארצה מגוון מותגי הנעלה בינלאומיים ומתמחה...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
הכלים של נעמן, המחמאות כולן שלכם: לכבוד חג הפסח נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2024 לבישול מקצועי ופרקטי ולשדרוג חווית האירוח
בין כוכבי הקולקציה: סדרת כלי בישול 100% יציקת אלומיניום Black Stone...
דפנה'ס מרקט – מגוון מוצרים במקום אחד עד 99 ₪
באתר של המעצבת דפנה לוינסון הוקמה חנות אינטרנטית Daphna's Market...
עדלידא בחנות האונליין האינטרנטית של רשת חינאווי Wine & More לרגל חג הפורים
מבצעי שישיות של מיטב היינות המובילים, במחירים תחרותיים המקנים הנחה...
מונוכרומטיות אביבית
מותג השעונים SHOCK- Gמבית ענקית השעונים היפנית CASIO, הידוע בשעוניו...
מותג נעלי הספורט הבינלאומי 361 משיק בישראל את קולקציית אביב קיץ 2024
הקולקציה כוללת נעלי ריצה מקצועיות לכביש ולשטח לצד נעלי ספורט...
דילוג לתוכן