במה עדיפות שקיות נייר לנו ולסביבה?

במה עדיפות שקיות נייר לנו ולסביבה?
קרדיט: FREEPIK

בשנים האחרונות עוברים עסקים רבים לשימוש בשקיות נייר על פני שקיות פלסטיק, לא רק עקב החוקים והרפורמות שמקדמים במדינת ישראל, אלא בשל המודעות הגוברת לגבי הפגיעה המשמעותית של הפלסטיק בסביבה.

יתרה מכך, שקיות נייר מציגות שורה ארוכה של יתרונות שאינם נוגעות במישרין לאיכות הסביבה, אך משפרים את חוויית הקנייה של לקוחות ומשפרים את התדמית של עסקים.

מה הבעיה עם שקיות פלסטיק?

שקיות פלסטיק אינן רב שימושיות ונזרקות די מהר לפח האשפה. אמנם אנשים בעלי מודעות לאיכות הסביבה מנסים לשמור אותן ולהשתמש בהן שוב, אך בסופו של דבר הן מצטברות באיזו פינה במטבח ונזרקות לפח. חשוב לציין כי תעשיית המחזור אינה יודעת לתת מענה מלא לשקיות הפלסטיק, שחלקן הגדול אפילו לא מגיעות אליה. למעשה רק אחוז קטן מפסולת הפלסטיק מגיע למחזור שכן התעשייה בכלל אינה יכולה לתת מענה לקצב הגבוה של השימוש בשקיות פלסטיק ומוצרים אחרים.

לעומת זאת, את שקיות הנייר ניתן בהחלט למחזר ומעבר לכך הן אינן פוגעות בסביבה באותה המידה כמו פלסטיק, מפני שבסופו של דבר הן מורכבות מחומרים טבעיים מתכלים. פלסטיק אינו מתכלה אלא מתפרק לחתיכות קטנות כאשר הרעלים השונים שיש בו מגיעים עד מהרה אל המים והאדמה ומובילים לפגיעה בבעלי חיים ובני אדם. אכן, שקיות הפלסטיק אחראיות לפגיעות משמעותיות בבעלי חיים יבשתיים וימיים. יתר על כן, כאשר הפלסטיק מתפרק לחתיכות קטנות הוא משחרר לסביבה מעכבי בעירה, BPA וחומרים מזיקים נוספים, וסופג סוגים שונים חומרי הדברה.

יתרונות שקיות הנייר

אם כן, שקיות נייר הן מוצר מתבקש בימים אלו, המעניק מענה הרבה יותר אקולוגי וידידותי לסביבה מאשר שקיות הפלסטיק. לקוחות רבים כבר יודעים זאת ומעדיפים עסקים שמציעים שקיות נייר, אך כאמור היתרון טמון לא רק באיכות הסביבה ובתדמית ירוקה. שקיות נייר הן גם מוצרים הרבה יותר מכובדים שיכולים לשמש לקוחות באופן רב פעמי, כאשר ניתן לתכנן אותן עם סוגים שונים של ידיות והתאמה לנשיאה של משקלים ובגדלים שונים, להדפיס עליהן את הלוגו והסלוגן או תכנים אחרים.

בתור מוצרים רב שימושיים וירוקים הן מגבירות מאוד את שביעות הרצון של הלקוחות ומשמשות בתור שלט פרסומי מהלך כאשר לוקחים אותן למקומות שונים. בנוסף לכך שקיות נייר הן אטומות ולכן מתאימות לעסקים שמספקים מוצרים המצריכים דיסקרטיות, וישנם יתרונות רבים נוספים משפרים את חוויית הקנייה.

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
דילוג לתוכן