בטיחות מעל הכול

בטיחות מעל הכול

מלאכת עיצוב הבית הינה משימה חשובה ומורכבת; משימה הדורשת זמן, מחשבה רבה לצד משאבים רבים אחרים. במילים אחרות, תהליך זה מתבסס על היבטים שונים הכוללים הרבה מעבר לאסתטיקה אלא גם פונקציונליות. לאור כל זאת, בבואכם לעצב את המטבח, את האמבטיה ואף את המרפסת של הבית – יש לקחת בחשבון דגשים רבים שישפיעו לטובה על איכות חייכם ושל האורחים שלכם.

כאמור, משימת עיצוב הבית והדירה מורכבת מדגשים שונים, אסתטיים ופונקציונליים כאחד. מעוניינים לעמוד במרפסת ולהשקיף על הנוף? ברצונכם לבשל במטבח בנינוחות? חדר האמבטיה דורש שדרוג? החל מהתקנתם של חיפויי זכוכית, הגבהת מעקה זכוכית במרפסת ובבריכה לצד עבודות זכוכית רבות אחרות, עקיבא GLASS יבצעו כל זאת עבורכם. עסק זה מחזיק ביותר מ-15 שנות ניסיון. כמו כן, צוות העובדים מעניקים יחס אישי לקהל לקוחותיהם.

ליהנות בבית – תוך שמירה על הביטחון

בתחילתו של תהליך עיצוב הבית ושדרוג חדריו השונים, רבים מאתנו שמים את הדגש על הוספת חיפויים לצד סוגים אחרים של עבודות. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון גם את היבט הבטיחות. כלומר, בין אם אתם עומדים במרפסת ומביטים בגינה או נכנסים לבריכה לשחייה קצרה, כדי שאנחנו, הילדים שלנו או האורחים נוכל ליצור חוויות חדשות חשוב להתקין מעקה זכוכית. כך, ניתן יהיה למנוע תאונות. כמו כן, מעקה זה יוסיף מראה אסתטי ויפה לחזית המבנה. כלומר, בין אם מדובר במעקה זכוכית מחוסמת או שתולה – מדובר בפתרון האידאלי.

לצד פתרון מומלץ זה, אתם מוזמנים ליצור קשר עם עקיבא GLASS לצורך עבודות חיפוי זכוכית למטבח. המטבח בבית צבוע לבן? הצבעים במטבח דהו לאורך השנים? כדי לרענן את אחד החדרים החשובים ביותר בבית, רצוי להתקין חיפוי זכוכית. כך, החדר יהפוך למרשים ביותר. כמו כן, עבודת ההתקנה של החיפויים היא מהירה ויעילה. לכן, תוכלו לחזור לשגרה ללא עיכובים מיותרים.

לשרת את הלקוח

לצד התקנתם של מעקות וחיפויי זכוכית, עקיבא GLASS מבצעים עבודות נוספות, כדוגמת התקנת מקלחונים. בהתאם לגודל חדר האמבטיה והסגנון העיצובי שתרצו להעניק לו, כך נוכל לייצר ולהתקין עבורכם את המקלחון האידאלי. עבודות זכוכית אלו ועוד הן תחום ההתמחות שלנו. וזאת, לאור הניסיון הרב שאנו מחזיקים. כמו כן, אנו משרתים קהל לקוחות גדול תוך שירות אישי ואדיב. ליצירת קשר התקשרו 052-548-3950.

מאמרים נוספים
למכירה דירה ברמת גן
למכירה דירה ברמת גן
בתחילת 2023 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים מעניינים לגבי מחירי...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
מבצע מתנות שוות לפסח ב 20 ₪ בלבד!! בעופר בילו סנטר
מבצע מתנות ב – 20 שח יערך החל מ-07.04.24 עד...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
דילוג לתוכן