בחירת ארונות אמבטיה מעוצבים – המדריך המלא.

בחירת ארונות אמבטיה מעוצבים – המדריך המלא.
צילום pixabay

עיצוב הבית או שיפוצו מחדש מהווים כתהליך כיפי שמסמל על התחלות חדשות ומביא עמו משב רענן של חדשנות והתפתחות. עם זאת, כשם כל תהליך שאינו מתבצע כראוי ועבודת מחקר יסודית אינה נעשית מראש, אתם עלולים להפוך זאת לסבל מתמשך ומייגע.

בכדי לבחור ארונות אמבטיה מעוצבים לחדר הרחצה, רצוי תחילה להציב את המטרות האישיות שלכם מהארונות החדשים. חשבו במה תרצו להשקיע במיוחד, האם בפרקטיקה ואחסון מקומות או יותר בוויזואליות ומראה הקו האחיד עם שאר הרהיטים.

טיפים לביצוע בחירה מדויקת

בכדי לבצע בחירה נכונה עבורכם, רצוי להצליח בפעם הראשונה. לאחר מכן, תתקלו בקשיים ובעלויות נוספות שנגררות ויגרמו לכם לייאוש מוחלט. ראשית, החליטו מה הן התכונות הרצויות מארונות האמבטיה שלכם, ישנם זוגות שהמראה העיצובי פחות מדבר אליהם ודווקא מרבית הדגש יהיה על אפשרות לאחסן דברים רבים בארונות כגון מברשות שיניים, תכשירים לשיער, מגבות רחצה ועוד. לעומתם, ישנם כאלה שיעדיפו חלל גדול יותר של חדר הרחצה ולכן ירצו לרכוש ארונות אמבטיה מעוצבים וקומפקטיים.

לאחר שהחלטתם על הגודל הרצוי והתכונות שאותן תרצו לקבל מהארונות, חשבו על התקציב שברצונכם להשקיע. ישנם אלפי מותגים בשוק הישראלי, החל מתאגידי ענק שמאפשרים לבחור מפס ייצור המוני במחירים משתלמים אך עלולים להתפשר באיכות ועד כדי מעצבי על ששמם הולך לפניהם גם בגלל הפן העיצובי המיוחד וגם בגלל חוסר הפשרות באיכות.

דבר נוסף שחשוב לשים לב אליו הינו שמירת הקו העיצובי שיהיה מותאם לשאר הרהיטים בבית ובפרט לחדר האמבטיה. זכרו שיש לכם כמה פרמטרים להתחשב בהם שכוללים את צבע הרהיטים והסגנון, כלומר האם מדובר על עיצוב מודרני או שמה כפרי. אין טעם להציב ארונות אמבטיה חדשים ומאוד מודרניים בצבע שחור בוהק לבית שהסטייל שלו בכלל קלאסי ומעורב בו המון אלמנט של עץ.

סימולציה וסקר שוק נרחב

אם הגדרתם את המטרות שלכם כמו שצריך מלכתחילה אז תוכלו לדעת באילו חנויות כדאי לכם לבקר ובאילו לא. לדוגמא, תקציב ארונות אמבטיה מעוצבים שסכומו 5,000 ₪ לא יאפשר לכם להגיע לחנות בוטיק שמחיריה מתחילים ב10,000 ₪ ליחידה.

כעת, צאו לחנויות שהומלצו בפניכם או שקראתם עליהם באינטרנט ואתם חושבים שהסגנון והמחיר מתאים לכם ונסו להגיע עם ראש פתוח. הפן העיצובי כולל בתוכו את תחום היצירתיות ולכן לא מומלץ להגיע עם קיבעון מסוים שיחסום אתכם להיפתח לאופציות נוספות.

נסו לגוון במספר המקומות אליהם אתם הולכים. התחילו בסיור אינטרנטי והתקדמו לחניות והשווקים ברחבי הארץ, כך באמת תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מוצרים ולבצע סינון ובחירה קפדנית.

זכרו, כשם כל רהיט שאנו בוחרים לביתנו גם בארונות אמבטיה רצוי להשקיע באיכות מפני שמדובר על רהיט שנמצא בקירוב מקום למים זורמים ולחות באוויר ולכן מוצר שאינו עמיד כראוי בפני נוזלים עלול לייצר בלאי במהירות.

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
מבצע מתנות שוות לפסח ב 20 ₪ בלבד!! בעופר בילו סנטר
מבצע מתנות ב – 20 שח יערך החל מ-07.04.24 עד...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
דילוג לתוכן