בגדי ים מסוגננים וייחודים לנשים עם טעם אחר

בגדי ים מסוגננים וייחודים לנשים עם טעם אחר
mayivry.com

בגדי ים יפים יגיעו בשילוב צבעים הייחודי להם, ובגזרות שונות אשר יגרמו לרעננות מדהימה אצל כל אחת ואחת מכן ותגרום לכן להרגיש מדהים עם הגוף שלכן, בנוסף בגדי ים יפים הן דבר אינדיבידואלי ותלוי בסביבה ובמה שהולך היום מבחינת גזרת בגדי הים. תוכלו למצוא ביקיני יפיפה עם צבעים מיוחדים בהתאמה אישית, או בגדי ים מסוג משולשים אשר יבליטו את הנשיות שלכן בצורה מקסימלית, כמו כן תוכלו לבחור צבעים שידגישו בכן את הצדדים המושכים שלכן בתור נשים ויעצימו את החוויה שלכן, כמו כן תוכלו לבחור חזייה בצבע מסוים ותחתון בצבע אחר, וזאת על מנת שתשמרו על היופי המקסימלי מאותה החוויה ועל הדרך תוכלו גם לעשות תמונה שווה לאינסטה. המותג MAY IVRY SWIM  הושק על ידי מאי עיברי והוא ממוקם בעיר תל אביב, מאי מקפידה על בגדי ים יפים, מסוגננים ואקזוטיים לכל אישה בכל מידה.

תחתון מושלם לכל בגד ים

הוא פריט מושלם, שכן בניגוד לעבר התחתון איננו חייב להיות תואם לחזייה, התחתון יכול להיות בצבע המסוים שלו ובצורה הייחודית לו. תחתון הוא פריט יפיפה שיכול לגרום לכל אישה להרגיש סקסית ויפה ולהרגיש שלמה עם הגוף שלה ועם הרגליים המושלמות שלה. בבחירת תחתון מושלם נבחר את התחתון שיהיה נעים עלינו מבחינת הבד שלו, בנוסף נתאים את המידה המדויקת ביותר עבורנו שתגרום לנו להרגיש בנוח וסקסיות בבחירתתחתון בגד ים.

בגדי ים מחטבים וייחודים

בגדים ים משולשים הם אחד מבגדי הים היותר יפים והיותר עולים בתחום בגדי ים לנשים, שכן בגדי ים משולשים הם מחטבים ומדגישים בכל אישה את הנשיות שלה, בגדי הים מתאימים בעיקר לנשים בעלות משקל נמוך אך גם דוגמניות מלאות נוהגות ללבוש אותם וללכת איתם בראש מורם ולהבליט באמצעות בגדי הים המשולשים את הצדדים הנשיים שלהן בצורה מושלמת. בגד ים משולשים יכולים להגיע בצורות שונות ובהתאמות שונות שיתאימו לכל אישה באשר היא, לכל עזרה בנושא פנו למאי עיברי מקימת המותג MAY IVRY SWIM  , המותג הוקם בשנת 2020 בת"א, ומאי מקפידה על בחירת בגדי ים מושלמים ואקזוטיים לכל אישה, לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון: 053-7713574.

ניתן להתרשם גם בכניסה לאתר  www.mayivry.com ולאינסטגרם mayivryswim@

 

מאמרים נוספים
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
זה הטרנד שכולם ידברו עליו בקיץ הקרוב באדיבות רשת SCOOP
תתחילי להתרגל שמהקיץ הקרוב הג'ינס לא יהיה רק כמכנס- הכל...
רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית אביב קיץ 2024 לנשים מבית TAG WOMAN
קולקציה נשית ורכה המצליחה לתרגם את הטרנדים העכשוויים לבגדים על...
נחת בישראל! SKECHERS X SNOOP DOGG
רמה אחרת של סטייל ונוחות! מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי...
לא רק לבן: הנעלה חגיגית לפסח ולאביב
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בנעלי נוחות אופנתיות, נכנסת לחג...
רשת גלי יוצאת במבצע על סנדלי נשים וילדים: זוג שני ב 59.90 ₪
רשת נעלי גלי יוצאת במבצע על סנדלי נשים וילדים במסגרתו,...
מבצע מתנות שוות לפסח ב 20 ₪ בלבד!! בעופר בילו סנטר
מבצע מתנות ב – 20 שח יערך החל מ-07.04.24 עד...
הצצה ראשונה לטרנדים של בגדי ים קיץ 2024: כתף אחת, מחשופים נמוכים, כיווצים, כתפיות עבות או דקות, משחקי שקיפויות ועוד. צבעוניות: דפוסים פרחוניים, מנומר עדין, וגוונים בוהקים לצד השחור הקלאסי הנצחי
המותג היוקרתיJACK KUBA משיק: קולקציית בגדי ים לנשים לקיץ 2024 ליין חדש...
שעון קיץ זז קדימה: שוק השעונים צפוי להנות מצמיחה שנתית ממוצעת של 5.94%, איזו מדינה מובילה את השוק ? ואלו מגמות כובשות את השוק?
הזמן רץ ושוק השעונים רק מרוויח מזה, דוח שפורסם בנובמבר...
דילוג לתוכן