באלו מקרים קניית רכב משומש תשתלם לכם יותר?

באלו מקרים קניית רכב משומש תשתלם לכם יותר?

כאשר אנחנו רוצים להחליף רכב או לקנות אחד חדש, אנחנו למעשה ניצבים מול השאלה הנצחית – האם לקנות רכב חדש מהניילונים, או ללכת דווקא על האופציה הזולה יותר, ולקנות רכב יד שנייה? לא מעט אנשים יצילחו למצוא עשרות סיבות למה לא לקנות רכב משומש, ויעדיפו ללכת על האופציה הראשונה. אבל האמת היא, שלמרות הדעות הקדומות – ישנם גם לא מעט מקרים שבהם קניית רכב יד שניה יכולה אפילו להיות יותר משתלמת מקניית רכב חדש. אז באילו מקרים קניית רכב משומש תשתלם לכם הרבה יותר? על כך במאמר הבא.

כשהמחיר משתלם

נכון, מדובר אולי בסיבה הנפוצה ביותר לקניית רכב יד שניה, אבל זה לאו דווקא הופך אותה לפחות נכונה. בסופו של יום, אין דרך להתחמק מהעובדה הפשוטה שרכב יד שניה, ייעלה לנו הרבה, הרבה פחות. ונכון, כשקונים רכב יד שניה תמיד צריך לפעול במשנה זהירות בכל הנוגע למחיר ולנסות להסיק מה המחיר משקף בנוגע למצב הרכב. אבל במידה והרכב שמור היטב ועבר את כל הבדיקות – המחיר בהחלט יכול להשתלם לנו. בנוסף, לא מעט בעלי רכבים שמוכרים את הרכב שלהם פתוחים למיקוח על המחיר וניתן בהחלט לחסוך כמה אלפי שקלים בקנייה, אל מול המחיר המקורי שהוצע.

כשהרכב שמור היטב

ישנים לא מעט בעלי רכבים שיודעים לשמור על הרכב שלהם בצורה שלא מביישת אף סוכנות להשכרת רכב. למעשה, לעיתים קשה להבחין שמדובר ברכב יד שנייה. ובמצב כזה, גם תקבלו מחיר זול יותר על הרכב שרציתם, וגם תקבלו רכב במצב מעולה. שלא לדבר על כך שברוב המקרים, בעלי רכבים שיודעים לשמור על הרכב, יודעים גם לאבזר אותו, ותמורת תוספת קטנה במחיר, תקבלו רכב שמור במצב מעולה -ומאובזר.

כשהאחריות עדיין בתוקף

אחד החסרונות בקניית רכב יד שנייה, היא כמובן נושא האחריות על הרכב. לרוב, בקניית רכב חדש, אנחנו מקבלים אחריות לשלוש שנים, ולכן קשה למצוא כיום בשוק רכבי היד השנייה רכבים שעדיין מצויים תחת אחריות. אבל רק בגלל שזה קשה, לא אומר שזה לא אפשרי. ישנן סיבות רבות ומגוונות שבגינן אנשים מוכרים את הרכב, והן לאו דווקא קשורות לתחושת מיצוי – יכול להיות שהם קיבלו הזדמנות לעבודה בחו"ל, שהם קיבלו רכב מהעבודה וכבר לא זקוקים לרכב שני בבית ועוד. זו בדיוק הסיבה שלא מן נמנע שאם נחפש מספיק טוב, נוכל למצוא רכבי יד שנייה למכירה שעדיין מצויים תחת אחריות.

בהצלחה!

מאמרים נוספים
למכירה דירה ברמת גן
למכירה דירה ברמת גן
בתחילת 2023 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים מעניינים לגבי מחירי...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
דילוג לתוכן