ארונות הזזה בהתאמה אישית

ארונות הזזה בהתאמה אישית
מקור FREEPIK

מחפש ארון חדש לחדר? ארון לחדר שינה? ארון לחדר ילדים? מעוניין לרכוש ארון הזזה בהתאמה אישית?

עולם הארונות התקדם מאד בעשור האחרון. כיום ניתן להזמין ארונות גדולים ומעוצבים, תוך התאמה אישית מלאה: מידות הארון, חלוקה פנימית, מדפים, מגירות, מראות, דקורציה חיצונית, דפנות, הגנה מרטיבות, פאנלים ועוד ועוד. בנוסף לכך, התחום של ארונות הזזה הינו תחרותי למדי, כך שהמחיר אטרקטיבי!

ארון הזזה בהתאמה אישית

אין טעם לרכוש היום ארון הזזה חדש, שלא הותאם בצורה מושלמת למידות הבית ולצרכיו. זה לא משנה אם מדובר בארון לחדר שינה, ארון לחדר ילדים, ארון הזזה 3 דלתות או ארון הזזה 2 דלתות. הארון החדש צריך להתאים למידות החדר ולהיות מחולק בדיוק בהתאם לצרכים שלכם: כמות מדפים, גובה מדפים, עומק הארון, מגירות, מראות, מתלים ועוד. ארונות הזזה שהוזמנו בהתאמה אישית הם ארונות שימושיים יותר, איכותיים יותר ואמינים יותר.

מחירים אטרקטיביים ללא התפשרות על האיכות

לקוחות רבים מופתעים מרמות המחירים הנמוכות של ארונות הזזה. הסיבה לכך היא תחרות חזקה בתחום. ישנם מגוון מפעלים בארץ המייצרים באופן שוטף ארונות הזזה איכותיים. המרוויח העיקרי הוא הצרכן. ניתן כיום להזמין ארונות הזזה מדהימים, במחירים מצחיקים. אם נוסיף לכך את האפשרות לרכוש און ליין מבלי להגיע לחנות – קיבלנו את החוויה הצרכנית המושלמת. אנו מעודדים אתכם לבצע השוואת מחירים לפני רכישת ארון. מה שכן, הקפידו לעבוד מול חברה ותיקה ומיומנת, ורצוי לוודא שהמחיר כולל הובלה והתקנה בבית הלקוח.

היתרונות של ארונות הזזה

יתרונותיו של ארון הזזה על פני ארון דלתות רגיל הם רבים. היתרון הבולט ביותר הוא החיסכון במקום, כלומר לא צריך לתכנון מראש מקום לפתיחת הדלתות. בחדרים קטנים וצפופים, אין בכלל אפשרות להכניס ארון רגיל אלא רק ארון הזזה. ארונות אלו מאפשרים לאחסון כמות אדירה של בגדים, משחקים וציוד ביתי. כמו כן, מבחינה עיצובית מקבלים מראה נקי ואסתטי. ניתן כיום לבחור את הדקורציה החיצונית של הארון, תוך התאמה לטעם האישי שלכם. הטכנולוגיה אף היא התקדמה, כך שמקבלים ארון עם מסילות חזקות, מגרות שקטות ואפס תקלות.

עיצובים מטריפים של ארונות חדשים

מתי בפעם האחרונה ביקרתם בחנות ארונות? למעשה, אין צורך להגיע פיסית אל חנות ארונות, אלא פשוט להיכנס אל אתר אינטרנט בתחום. כמות העיצובים המוצעים ללקוחות היא פשוט אינסופית: ארונות שחורים, ארונות מבריקים, ארונות מעוטרים, ארונות עם מראה חיצונית, ארונות צבעוניים, ארונות לבנים שקטים, ארונות כפריים ועוד ועוד. מעבר לכך, חברות רבות מאפשרות לכם להרכיב את העיצוב בעצמכם. בצורה כזו תוכלו להתאים את עיצוב הארון לעיצוב החדר בו ימוקם הארון.

בזמן המשבר אין צורך לצאת מהבית

לאור משבר הקורונה, לקוחות רבים מעדיפים שלא להגיע למקומות הומי אדם או לחנויות רהיטים. במקרה של ארונות הזזה ממש אין צורך! אתרי אינטרנט מובילים בתחום מציגים גלריות מסודרות של דגמי ארונות, תוך אפשרות לצפייה בארון מ360 מעלות. ניתן למצוא באתרים סרטונים ואף הדמיות תלת מימד. לקוחות רבים רוכשים ארונות מדהימים ברשת, במחיר מוזל, מבלי לראות את הארון פיסית טרם הרכישה.

מאמרים נוספים
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
מבצע מתנות שוות לפסח ב 20 ₪ בלבד!! בעופר בילו סנטר
מבצע מתנות ב – 20 שח יערך החל מ-07.04.24 עד...
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
הכלים של נעמן, המחמאות כולן שלכם: לכבוד חג הפסח נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2024 לבישול מקצועי ופרקטי ולשדרוג חווית האירוח
בין כוכבי הקולקציה: סדרת כלי בישול 100% יציקת אלומיניום Black Stone...
מותג העיצוב החדש ZAGAMIX משיק קולקציית ריהוט גן איכותית ועדכנית
תחושת השהיה בחוץ והאוורור ללא הצורך לעזוב את הבית, קנו...
הפוך על הפּוּךְ מה כדאי: פוך טבעי או פוך סינטטי?
ויויאן מקמל, מנהלת מחלקת סחר ורכש ורדינון, עם עצות פרקטיות...
לקראת טו בשבט מציעה רשת H&O: קולקציית כלי בית ומפות חגיגיות
לקראת חג טו בשבט, רשת H&O מציעה קולקציית כלי אירוח...
רשת זגה – פינות אוכל יוצאת במבצעי סוף שנה
רשת זגה פינות אוכל יוצאת במבצעי סוף שנה, במסגרתם תעניק...
מתנות מושלמות ומשתלמות לחג!
חג ראש השנה ותחילתה של השנה החדשה זו הזדמנות מושלמת...
דילוג לתוכן