אקסטרה ריטייל ממשיכה במגמת התרחבות: פותחת 5 סניפים חדשים של מותגי הקבוצה במיקומים אסטרטגיים נחשקים מאילת שבדרום ועד רגבה בצפון בהשקעה כוללת של כ-4 מיליון ש"ח

אקסטרה ריטייל ממשיכה במגמת התרחבות: פותחת 5 סניפים חדשים של מותגי הקבוצה במיקומים אסטרטגיים נחשקים מאילת שבדרום ועד רגבה בצפון בהשקעה כוללת של כ-4 מיליון ש"ח
קרדיט צילום: שלי לוי

במהלך הקיץ תשיק אקסטרה ריטייל חנויות ורדינון בקונספט חדשני בקניון עופר לב שבחדרה, בביג פאשן אשדוד, בקניון שבעת הכוכבים אילת
וכן חנות משולבת ורדינון ונעמן בביג רגבה. בנוסף, תיפתח חנות קונספט חדשה של נעמן בקניון גירון באשקלון.

עד סוף השנה צפויות להיפתח עוד 3 חנויות נוספות – שני סניפים משולבים ורדינון נעמן וסניף חדש של רשת ורדינון.

סה"כ מפעילה אקסטרה ריטייל מעל ל-150 חנויות של ורדינון ונעמן בפריסה ארצית רחבה.

קרדיט צילום: יחצ

אקסטרה ריטייל, זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, ממשיכה בהרחבת פריסת החנויות הפיזיות, חיזוק והשבחת מותגי הקבוצה. בימים אלה פותחת אקסטרה ריטייל 5 סניפים חדשים של מותגי הום סטיילינג מובילים הפועלים במסגרת הקבוצה: ורדינון ונעמן. שטחן הכולל של החנויות עומד על כ-500 מ"ר ובהקמתן הושקע סך כולל של כ-4 מיליון ש"ח.
לחנויות החדשות קונספט עיצובי מודרני וחדשני הבא לידי ביטוי בהשקעה במראה מוקפד ואקסקלוסיבי, מידוף וסידור פריטים בצורה נגישה ונוחה, עיצוב שטרם נראה כמותו בתחום, שימוש בטכנולוגיית מסכים דיגיטליים חדשנית וחלל חנות באווירת פרמיום ובשפת המותגים. באקסטרה ריטייל בטוחים כי הקונספט החדש ישדרג משמעותית את חווית הקניה ויעניק ערך מוסף ללקוחות ורדינון ונעמן.

במסגרת יישום אסטרטגיית הצמיחה האינטנסיבית של קבוצת אקסטרה ריטייל, משיק ורדינון, בוטיק הטקסטיל הייחודי בישראל, 4 חנויות חדשות – בקניון שבעת הכוכבים באילת, בביג פאשן אשדוד, בקניון עופר לב בחדרה וסניף משולב ורדינון נעמן בביג רגבה בסמוך לנהריה. בנוסף, נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל, פותח סניף חדש בקניון גירון באשקלון.

קרדיט צילום: יחצ

דודי כהן, מנכ"ל אקסטרה ריטייל, ציין: "אנחנו עם הפנים קדימה. החברה אשר ביססה את עצמה במשך עשרות שנים כבעלת מותגים המצטיינים באיכות ללא פשרות, בעלי ניסיון רב, הבנת השוק וקהל לקוחות מתחדש, אינה נחה לרגע על זרי הדפנה וממשיכה ליישם בנחישות אסטרטגיית צמיחה, גיוון והרחבת הפעילות הקמעונאית".

סיגל אורון, מנכ"לית חטיבת נעמן ורדינון: "פתיחתן של 5 החנויות החדשות בקניונים המובילים בישראל מאפשרת לנו להנגיש ללקוחותינו את המוצרים המשובחים של מותגי הקבוצה במרכזי קניות הקרובים לביתם.  הקונספט העיצובי הייחודי שפיתחנו ובנינו בחברה יצא לפועל יחד עם סטודיו קליין המובילים בתחומם, משדרג ולוקח את חווית לקוח צעד אחד קדימה".

קרדיט צילום: יחצ

והיא הוסיפה: "אקסטרה ריטייל תמשיך להתפתח במרץ וכבר במהלך הקיץ הקרוב תחנוך 3 סניפים חדשים של ורדינון ונעמן בהשקעה נוספת של כ-2.4 מיליון ש"ח. כמו כן, נמשיך לשדרג ולהשביח את פעילות
ה-E-commerce ונפעל לטיפוח והעצמת מועדון הלקוחות שלנו NV CLUB הכולל כבר כחצי מיליון לקוחות מרוצים".

אקסטרה ריטייל, קבוצת קמעונאות מובילה בשוק הישראלי, מפעילה גם את מותג אופנת הפרימיום האמריקאי GANT, מותג הג'ינסים ההולנדי G-STAR, רשתות הלאנז'רי היוקרתיות בוניטה דה מאס ואפרודיטה. ובתחום התכשיטים – את מגנוליה, רשת התכשיטים המובילה בישראל.
בתחום עיצוב הבית, נוסף לנעמן וורדינון, מפעילה הקבוצה גם את רשת הום סטייל, היבואנית והסיטונאית הגדולה בארץ לכלי מיטה ווילונות. בתחום האירוח המוסדי – את אקיפ, החברה לציוד מלונאי בע"מ, שעוסקת בייבוא, שיווק, אספקה והתקנה של מכלול הציוד התפעולי לבתי מלון, אולמות אירועים ומסעדות.

מאמרים נוספים
כך נראת קולקציית הקפסולה שעיצבה אילנית לוי לבית האופנה GOLBARY
שיתוף הפעולה של גולברי עם מנחת הטלויזיה ודוגמנית העל אילנית...
חדש ברשתות המזון והשיווק מזרני ויסקו אורטופדים (Everest) עם 10 שנות אחריות קבוצת קיבוץ השלושה משיקה מזרנים אורטופדים שימכרו ברשתות מזון ושיווק במחיר צרכן החל מ - 699 ₪ בלבד!
קבוצת 'קיבוץ השלושה'  אשר נכנסה  לראשונה לתחום מזרני השינה, משיקה...
לכיפור: הנעלה טבעונית, מסורתית ואופנתית
לכבוד יום הכיפורים המתקרב, מותג הנעליים הגרמני JANA SHOES, המיוצג...
מבצע חגיגי לראש השנה של המותג KENWOOD: קונים מיקסר של המותגKENWOOD ומקבלים במתנה מטחנת בשר איכותית בשווי 600 ₪
המותג הבינלאומי  KENWOOD (קנווד) מבית ברימאג, יוצא במבצע חגיגי לרגל...
במיוחד ליום כיפור: רשת גלי משיקה את הכוכב של יום כיפור לנשים: סניקרס קלאסיות מבד
יום כיפור בפתח ובמלתחה ממתינים חולצה הלבנה  או שמלה לבנה...
החג של SKECHERS: הסניקרס הלבנות המושלמות לתקופת החגים
SKECHERS משיקה קולקציית חג אופנתית ונוחה לכל המשפחה! לרגל החגים,...
פריטי יפים לחג של המותג גלביה
מותג הלייף סטייל גלביה מייצר אוסף פריטים, כל אחד מכיל בתוכו סיפור...
בית האופנה האיטלקי MOSCHINO (מוסקינו) חושף את קולקציית סתיו חורף 2024-2025
חזרה לשורשים ולערכים האייקונים של המותג עם עוצמה נשית חזקה,...
חוויית אירוח לשנה החדשה עם פרימור "פרימור" משווקת לראש השנה וחגי תשרי מיץ רימונים סחוט טבעי
"שירבו זכויותינו כרימון", 100% מיץ רימונים סחוט טבעי של פרימור...
תכירו את הטרנד החדש בעולם היין: יין כתום הסקוטית מבית ישרקו משיקה יין כתום מצרפת: L’un des Sens
הטרנד החדש בעולם היין: יין כתום, שוק הצובר תאוצה גם...
דילוג לתוכן