אמזון בעברית בישראל

אמזון בעברית בישראל
קרדיט pixabay

חברת אמזון ידועה, הידועה בכל העולם כפלטפורמה למכירה וקניה של פריטים, החלה את דרכה בעצם כאתר מסחר, אשר שימש לתיווך בין קונים ומוכרים של מוצרים מיד שניה. מהר מאד הפך האתר לסנסציה העולמית שהוא מהווה היום, והחלו לפעול בו גם סוחרים שונים שמכרו פריטים חדשים ולא משומשים, כמו ציוד אלקטרוניקה וציוד היקפי למחשבים או מכשירים סלולריים. השלב האחרון בתהליך, שהפך את אמזון לענקית המסחר שאנחנו מכירים כיום, הוא יצירת קוי המסחר שלה עצמה, שבו אמזון בעצמה מוכרת מוצרים שונים, בתוך שימוש בפלטפורמה שהיא עצמה בנתה ומתחזקת.

כל זאת, בנוסף להיותה של אמזון חברת ענק אמריקאית, מהסוג שכולנו אוהבים לאהוב, הביאו המון שמחה לשוק הישראלי עם הודעתה של אמזון על השקת האתר בעברית והפתיחה של כלל שירותי החברה לשוק הישראלי. 

למעשה, אתר אמזון בעברית נהפך לאחד מעשרת האתרים בעלי מספר המבקרים הישראלים הגבוה ביותר לשנת 2019, כאשר נרשמו במהלך השנה מעל מיליון כניסות לאתר אמזון בעברית. מילת החיפוש אמזון בעברית, בגוגל, היא אחד מהחיפושים הנפוצים ביותר בעברית בגוגל ברבעון האחרון של 2019.

אז מה עומד מאחורי הנהירה ההמונית לכיוון אתר המסחר האמריקאי? האם זה רק בגלל שאנחנו אוהבים להתחקות אחר הדוד סאם? מסתבר, כמובן, שהתשובה היא מורכבת יותר מכך.

אתר אמזון מאפשר למעשה לכל גולש להקים "חנות" וירטואלית, ולבצע דרכה מסחר בפריטים שונים ומגוונים. בין אם מדובר במכירת פריטים שהמוכר מכין בעצמו, כמו שעושים אוּמנים ויוצרים שונים בתחומי תעשיה רבים, כגון יצרני תכשיטים, ביגוד, ואביזרי אופנה שונים, ובין אם מדובר בסוחרים מסוגים ותחומים שונים. 

הדבר מושך ישראלים רבים, אשר שמחים לנצל את הפלטפורמה לממכר שלל פריטים, אביזרים, חפצי אומנות וגאדג'טים שונים. מוקד המשיכה הנוסף, בעיקר עבור ישראלים, הוא עניין הגישה לשווקים חיצוניים, מחוץ לישראל, אותו מציעה אמזון. אתר אמזון מאפשר לגולשיו לבצע מכירות מכל מדינה, ולכל מדינה, כל עוד מתאפשר למוכר לבצע משלוח ממדינת המקור למדינת היעד, והדבר מהווה יתרון משמעותי עבור גולשים ישראלים רבים, אשר מנצלים את אתר אמזון בעברית לשם מכירת כל הפריטים שהם מציעים לכל מקום בעולם.

הדבר האחרון המושך ישראלים להשתמש בפלטפורמה של אמזון הוא האפשרות להקים עסק וירטואלי, תוך ניצול שלל הכלים העומדים לרשות הגולשים בשימוש בפלטפורמה. הדבר אפשרי בעיקר בפלטפורמות כגון אמזון בעברית, שכן הגישה למכור ולקנות מוצרים קיימת במקביל באתרים הללו.

מאמרים נוספים
שעון קיץ זז קדימה: שוק השעונים צפוי להנות מצמיחה שנתית ממוצעת של 5.94%, איזו מדינה מובילה את השוק ? ואלו מגמות כובשות את השוק?
הזמן רץ ושוק השעונים רק מרוויח מזה, דוח שפורסם בנובמבר...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
עו"ד לירושה – מיהו?
לא אחת בחיינו אנחנו שומעים על עורך דין לענייני ירושה...
שילוח בינלאומי: חשיבות שכירת שירותי המומחים בתחום
בעלי עסקים ואנשים פרטיים רבים עוסקים היום יותר ויותר בסחר...
על כתמת בשיער כבר שמעתם? הקיץ בפתח וזה הזמן לנטרל את 'הכתמת' (פיגמנט כתום) בשיער! טיפים ועצות להגנה על השיער מפני כתמת בשיער כיצד זה קורה? מה הקשר בין מתכות לבין מראה צבע השיער וכיצד להימנע מהתופעה?
נשים רבות סובלות מ"כתמת" (פיגמנט כתום בשיער) בעיקר לאחר צביעת...
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק: סדרת מסקרות צבעוניות לריסים ב- 6 צבעים אופנתיים ונוצצים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק סדרת מסקרות צבעוניות לריסים נוצצים....
קורס נאמן בטיחות
בטיחות במקום העבודה הינה בעלת חשיבות עליונה לכל ארגון, במיוחד...
דילוג לתוכן