אלקטרה משיקה סדרת מזגנים חדשה:

אלקטרה משיקה סדרת מזגנים חדשה:
קרדיט: יחצ אלקטרה

Magic Inverter  החסכונית, החדשנית והמתקדמת ביותר בישראל

  • 50% חיסכון בצריכת החשמל
  • טכנולוגיה חדשנית העומדת בתנאי מזג אוויר קיצוניים
  • הפחתה של עד 95% מכמות החיידקים

חברת אלקטרה מערכות אקלים ואנרגיה, המובילה את ענף מיזוג האוויר בישראל, משיקה בימים אלו את סדרת המזגנים Magic Inverter, החסכונית והמתקדמת ביותר בישראל.

הסדרה פותחה עם ההבנה שתנאי מזג אוויר קיצוניים אינם נדירים כבעבר ועברה בהצלחה מבחני עמידה בתנאי קיצון בזכות פיתוחים חדשניים הכוללים: טכנולוגיית מעגל קור המקררת ישירות את קופסת הפיקוד, הבנויה באופן ייחודי עם ארבעה 4 פתחי אוורור. בנוסף, המעבד מבוסס על אלגוריתם חדש המשפר את היעילות האנרגטית ומאפשר חיסכון מקסימלי של כ-50% בצריכת החשמל.

כחלק מהאג'נדה הסביבתית שמובילה אלקטרה בשנים האחרונות הכוללת צעדים בעולמות האנרגיה הירוקה, הקמת מפעל מחזור וצמצום פליטת גזי חממה, הושקה עתה סדרת Magic Inverter הכוללת מערכת ייחודית לטיהור אוויר, עם רכיב האיונייזר המשביח את האוויר ומפחית עד 95% מכמות החיידקים בחלל.

הסדרה החדשה פותחה לאחר בחינה מעמיקה של דרישות הצרכן הישראלי והבנת הפרמטרים החשובים בבחירת מזגן. סדרת המזגנים מעניקה הפתרון מיזוג אחד הנותן מענה אידיאלי מבלי להתפשר על: איכות האוויר, דירוג אנרגטי A (הגבוה ביותר והחסכוני ביותר), עבודה שקטה במיוחד המאופיינת ב-8 מהירויות שונות, מצב שבת המותאם  למגזר הדתי , ציפוי הידרופילי למניעת קורוזיה וריחות רעים וכן פונקציית ניקוי עצמי של הסוללה, המסלקת את הנוזלים המצטברים במערכת.

המזגנים בסדרת Magic Inverter מתחברים לאפליקציה ELECTRA SMART לשליטה ובקרה מרחוק על כל המזגנים בבית המותאמת למערכות אנרואיד ו-IOS.

משה ארדר, מנכ"ל אלקטרה מערכות אקלים ואנרגיה: "כחברה המובילה את האחריות הסביבתית בענף מיזוג האוויר, אנו מודעים לכך שמשבר האקלים וההתחממות הגלובלית הופכים את אירועי מזג האוויר הקיצוניים לנדירים פחות ופחות, לכן פיתחנו את סדרת מזגניMagic Inverter  העומדת בפני תנאי קיצון בזכות פיתוחים טכנולוגיים חדשניים  המאפשרים חיסכון משמעותי בצריכת האנרגיה וגם עוזרים לשמור על הסביבה"

 

מאמרים נוספים
שעון קיץ זז קדימה: שוק השעונים צפוי להנות מצמיחה שנתית ממוצעת של 5.94%, איזו מדינה מובילה את השוק ? ואלו מגמות כובשות את השוק?
הזמן רץ ושוק השעונים רק מרוויח מזה, דוח שפורסם בנובמבר...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
עו"ד לירושה – מיהו?
לא אחת בחיינו אנחנו שומעים על עורך דין לענייני ירושה...
שילוח בינלאומי: חשיבות שכירת שירותי המומחים בתחום
בעלי עסקים ואנשים פרטיים רבים עוסקים היום יותר ויותר בסחר...
ככה ייראה ארון הנעלים שלכן בקיץ 2024 - קבלו את הטרנדים החמים של :SCOOP כפכפים דנים, שילובי דמוי עור, עקב מעץ וסניקרסים בצבעוניות עזה
העונה החדשה מפתיעה ומביאה עמה טרנדים חדשים, השראות, ושילובים לא...
קורס נאמן בטיחות
בטיחות במקום העבודה הינה בעלת חשיבות עליונה לכל ארגון, במיוחד...
סנונית אביבית ראשונה
רשת הלב הכחול, המייבאת ארצה מגוון מותגי הנעלה בינלאומיים ומתמחה...
דילוג לתוכן