איזה כריות כדאי לקנות?

איזה כריות כדאי לקנות?
קרדיט PIXABAY

כל אחד יודע שההשפעה של השינה על איכות החיים שלנו, ועל הערנות שלנו במהלך היום היא רבה. אחרי לילה בו התינוק הפריע לנו לישון או שסתם הסתובבנו מצד לצד ולא הצלחנו להירדם עד לשעה מאוחרת, מגיע יום שמלווה בתחושת עייפות וחוסר חשק. מה שרבים לא יודעים, הוא שלכרית שלנו ישנה השפעה גדולה על איכות השינה. כרית נוחה ואורתופדית מגנה לא רק מכאבים השונים הנובעים משינה על כרית לא טובה, אלא גם משפרת בצורה ניכרת את איכות השינה ואת הערנות ביום למחרת. ולכן כאשר אנשים הולכים לקנות כריות הם פעמים רבות לא מקדישים לכך מספיק תשומת לב כפי שנדרש.

 

בשביל לבחור כריות מתאימות ואיכותיות חשוב להקפיד על בדיקה של שלושה דברים. הדבר הראשון הוא שמדובר על כרית אשר מספקת תמיכה אנטומית מלאה ומותאמת אישית אשר תאפשר לצוואר ולראש שלכם להתמקם בצורה טובה, תעניק תמיכה לראש שלכם ולא תשקע במהלך השינה. דבר חשוב נוסף הוא נוחות הכרית. מאחר ומדובר בסופו של דבר בכרית אשר אמורה לשמש אתכם ולאפשר לכם לישון בצורה נוחה, חשוב שתבדקו שהכרית אכן נוחה לכם ולנסות אותה לפני הרכישה. הדבר האחרון אותו יש לבדוק הוא שמדובר על כרית היפו אלרגנית אשר לא תהיה כר פורה לקרדית האבק או לאלרגנים אחרים, אשר גורמים לתגובות אלרגיות שונות, לנחירות ולאף סתום. כרית משי למשל היא כרית היפו אלרגנית אשר לה יכולת אנטי אלרגנית באופן טבעי.

 

כל כמה זמן מומלץ להחליף כריות?

החלפה של הכרית היא דבר שאנשים נוטים לזלזל בו אך מדובר בהמלצה חשובה אשר את התוצאות שלה תראו בעצמכם. את הכריות מומלץ להחליף בכל 18 חודשים (שנה וחצי) מלבד כריות מסוימות אשר עשויות מספוג זיכרון בהם ניתן להחזיק אף שלוש שנים ויותר. החלפה של כרית פעם בשני וחצי נשמעת אולי דבר מוגזם אבל חשוב לזכור בשינה של 8 שעות ביום במשך 18 חודשים מגיעים ליותר מ – 4,000 שעות שינה על הכרית ומטבע הדברים היא נשארת באותו המצב בו רכשתם אותה.

מאמרים נוספים
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
עו"ד לירושה – מיהו?
לא אחת בחיינו אנחנו שומעים על עורך דין לענייני ירושה...
שילוח בינלאומי: חשיבות שכירת שירותי המומחים בתחום
בעלי עסקים ואנשים פרטיים רבים עוסקים היום יותר ויותר בסחר...
קורס נאמן בטיחות
בטיחות במקום העבודה הינה בעלת חשיבות עליונה לכל ארגון, במיוחד...
הכלים של נעמן, המחמאות כולן שלכם: לכבוד חג הפסח נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2024 לבישול מקצועי ופרקטי ולשדרוג חווית האירוח
בין כוכבי הקולקציה: סדרת כלי בישול 100% יציקת אלומיניום Black Stone...
חומר לניקוי ריפוד
המדריך השלם למוצרי טיפוח וניקוי ריפודים ברכב
מוצרי טיפוח לרכב הם השקעה חכמה עבור כל בעל רכב...
מותג העיצוב החדש ZAGAMIX משיק קולקציית ריהוט גן איכותית ועדכנית
תחושת השהיה בחוץ והאוורור ללא הצורך לעזוב את הבית, קנו...
דילוג לתוכן