אבקות חלבון: איך ומתי כדאי לצרוך את זה?
קרדיט FREEPIK

ספורטאים, מתעמלים, אנשים שצריכים להעלות מסת שריר, מי שמבלה בחדר הכושר ובונה שרירים ושאר אנשים שרוצים לקבל את מנת החלבונים היומית הדרושה להם – כולם בוחרים אבקות חלבון טובות כדי להזין את הגוף בחלבון חיוני. 

בישראל יש יותר ויותר אנשים שמבצעים אימוני כושר מסוגים שונים ומי שמתאמן יותר מארבע פעמים בשבוע כנראה זקוק למנות חלבון יומיות שאינן מגיעות מהארוחות הרגילות. 

מה זה חלבון?

חלבון הוא מרכיב חיוני במיוחד לגוף. הוא בונה שרירים ומספק חוזק וגמישות למפרקים ומסת גוף ראויה. בחיי היום יום שלנו אנחנו לא תמיד מצליחים לצרוך את מנות החלבון הדרושות לגוף כדי להתפתח ולבנות שריר: לכן ישנן אבקות חלבון שכדאי לצרוך כאשר מתאמנים ומוציאים אנרגיה. החל מלפני אימון בחדר הכושר עד לאחרי יציאה אל מסלול הריצה או לכל מקום אחר. 

איך תמצאו את אבקת החלבון המתאימה לכם?

כאשר אתם מחפשים אבקת חלבון שימו לב לסוג האבקה ולמרכיבים כמו למשל אחוזים גבוהים של מי גבינה או אחוזים גבוהים של קטניות ופולי סויה. במידה ואתם מחפשים אבקות חלבון טבעוניות אבקות חלבון כשרות שימו לב שיש מרכיבים שונים החיוניים לגוף כמו למשל ויטמינים ומינרלים הדרושים למתאמנים. 

כיום יש לא מעט חנויות טבע שמספקות אבקות חלבון, גיינרים ושאר מוצרים שנועדו לספק לספורטאים את כל מנות החלבון היומיות. 

בזמן שאתם בוחרים את המוצר שמתאים לכם שימו לב כי הוא עומד בכל תווי התקן הדרושים וכי הוא מכיל את החומרים החשובים והחיוניים ביותר לגופכם, כמו האבקות של Allinpro

בין היתר יש לבחור מוצר שמתאים לצרכים שלכם כמו למשל אבקות חלבון כשרות או צמחוניות וכאלה שלא מיוצרות מן החי. 

לסיכום, בחירה של האבקה הנכונה ביותר בשבילכם צריכה להיעשות בהתאם למה לצרכים התזונתיים שלכם ולערכים התזונתיים של המוצר כמו גם בהתאם לדרישות של הגוף שלכם. בשל כך מומלץ לדבר עם רופא משפחה לפני שמתחילים לצרוך את האבקות או לקבל יעוץ של תזונאית. באופן זה תוכלו לבצע בחירה נכונה ביותר עבור הגוף שלכם. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here