אבני בלימה – הפתרון היעיל לחניה בטוחה

אבני בלימה – הפתרון היעיל לחניה בטוחה
קרדיט לתמונה: ארבל שטראוס

גם לכם השתפשף הטמבון כשנכנסתם לחניה? אבני בלימה הן הפתרון בשבילכם

למי מאיתנו זה לא קרה? אתה נכנס לתוך חניה מתקדם לאט לאט, טיפה יותר מדי ואז כל גחון הרכב משתפשף במדרכה. בספק שאתם לא מכירים את הסיטואציה, כך קרה גם למיכאל שבסך הכל רצה לעשות קניות בסופר השכונתי. מיכאל נכנס לחניון עם רכבו ושמח מאוד כשמצא חניה בזמן קצר, בין שתי מכוניות חונות. לאט לאט מיכאל השתחל לתוך החניה התקדם עם הרכב בהיסח דעת ופתאום רכבו נעצר כתוצאה מפגיעה באדנית בטון המוצבת על המדרכה. במזל, הרכב נפגע בצורה קלה מאוד אך עדין מדובר במקרה מעצבן מאוד. הפתרון היעיל למקרה כזה הוא אבני בלימה.

אז מה הם בעצם אבני בלימה?

אבני בלימה המוכרים לכם אולי יותר כמעצורי חניה או סטופר לחניה הם אביזר בטיחות שאותו לרוב נראה בחניונים ציבוריים או בחניות פרטיות. אבני בלימה הם יחידה שעשויה מבטון, פלסטיק או גומי אשר מתקינים אותן בקצה תא החניה ובכך הם מסייעים לנהג לעצור את הרכב מבלי לחשוש לפגוע עם הרכב בעצם שנמצא על המדרכה כגון עמוד כזה או אחר, חומה או אדנית כמו במקרה של מיכאל.

מלבד בטיחות לרכב ולנהג, אבני בלימה תורמות גם לבטיחות בחניון. אתם שואלים את עצמכם איך? כידוע, חניונים לרוב קטנים, עמוסים בכלי רכב וכיוצא מזה צפופים. לכן ישנה חשיבות גדולה לכך שכל רכב יחנה בניצול מקסימלי של תא החניה ולא יבלוט החוצה לדרך ראשית או מעבר להולכי רגל. כך כאשר קיימים אבני בלימה בקצה תא החניה, הנהג יחנה את רכבו בצמוד לאבני הבלימה וכך ישאר רווח מספק מקצה הרכב לדרכי הנסיעה.

בארץ קיימים דגמים שונים של מעצורי, השוני בינהם הוא בחומר ממנו הם עשויים, במידותיהן, בעמידותן, בזמן האחריות שאיתן הן מגיעות וכמובן בעלותן.

ישנם מעצורי חניה העשויים פלסטיק, צבעם שחור עם יחידות בצבע צהוב המסייעות לנראות בולטת. הם עשויים מפלסטיק עמידים מאוד לכל תנאי מזג האוויר ואינם דוהים בשמש. אורכו הוא 180 ס"מ והוא מתאים לרוב תאי החניה הסטנדרטים.

מלבד מעצורי חניה מפלסטיק, ישנם גם מעצורי חניה העשויים גומי, כמו אלו העשויים מפלסטיק כך גם אלו העשויים גומי, הם עמידים בכל תנאי מזג האוויר, צבעם גם שחור עם מדבקות צהובות עליהם, ואורכם 180 ס"מ ההבדל המשמעותי ביותר בעצם הוא החומר ממנו הם עשויים וכיוצא מזה בעמידות שלהם ובעלות שלהם.

לסיכום

כדי לפתור את הבעיה המתסכלת של פגיעה בפגוש הרכב במדרכה או בעצמים שניצבים על המדרכה התקינו עוד היום אבני בלימה בעלות משתלמת מאוד בהשוואה לתיקוני פח ברכב.

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
דילוג לתוכן