שמים סוף לנזקי העור

שמים סוף לנזקי העור

הידעתם שהעור שלנו יכול לספר לנו דברים שלא ידענו לגבי בריאותנו? עור שאינו חיוני ובריא למראה יכול להעיד על כך שחסרים לנו כמה מינרלים וויטמינים חיוניים בגוף כמו ויטמין E המשפיע על בריאות ומראה העור. גם חוסר בשעות שינה יכול לגרום לעור שלנו להיראות עייף, נפול וחסר חיים.

עורנו מושפע גם ממזג האוויר

חוץ מחוסרים הנובעים מתזונה ושינה ישנם גורמים נוספים המשפיעים לרעה על העור שלנו, כמו נזקי מזג האוויר. כאשר מגיעה תקופת הסתיו והחורף ניתן להרגיש כיצד העור שלנו מתחיל להיות יבש וחסר ברק וזאת בגלל ירידת הטמפרטורות והרוחות שגורמות לו להתייבש ולהתקלף יותר. גם בעונת הקיץ כאשר הימים חמים יותר ישנם נזקים הנגרמים לעור שלנו, כמו זיעה ואבק המצטברים על עורנו ומכבידים עליו וכך יוצרים חסימת נקבוביות והופעת פצעונים.

מוצרי טיפוח טיפוליים – יש דבר כזה?

באמצעות שימוש במוצרי טיפוח טיפוליים ניתן להילחם בנזקים השונים הנגרמים לעור שלנו. קיימים מוצרי טיפוח שונים המסייעים לשקם ולהבריא את העור במקומות שונים בגוף. ישנם תכשירים ייעודיים המטפחים ושומרים על עור הפנים שהוא אחד מהאזורים הבעייתיים והמורכבים ביותר. תכשירים שונים עוזרים גם לטיפוח של עור הגוף כמו ידיים וכפות רגליים. ניתן למצוא גם תכשירים מיוחדים העוזרים לשמור על העור העדין והדק אשר נמצא מתחת לעיניים. בשורה התחתונה, יש דבר כזה מוצרי טיפוח טיפוליים והם חיוניים ביותר לצורך שמירה על עור הפנים והגוף שלכם.

מדוע חשוב לשמור על שגרת טיפוח יומיומית

כדי לשמר את הגוף ולמנוע נזקים עתידיים לעור, מומלץ וכדאי לשמור על שגרת טיפוח יומיומית של עור הגוף בכלל ועור הפנים בפרט. מכיוון שנזקי העור הינם מידיים ומסוגלים להתרחש בכל זמן בגלל גורמים שונים כמו גיל, מזג אוויר, תזונה ושינה- חשוב ביותר להקפיד על הזנה קבועה של קרמים מיוחדים לעור הפנים והגוף כדי להגן עליו מהנזקים השונים.

נוסף על הזנת העור מומלץ להקפיד על ניקוי ושטיפה של עור הפנים במיוחד לפחות פעמיים ביום, כך שהלכלוך והזיעה שהצטברה עליו במהלך היום תתנקה וגם תעניק הרגשה מרעננת.

אם אתם מחפשים קוסמטיקאית בחיפה אתם מוזמנים ליצור קשר עם בוטיק לאסתטיקה מתקדמת – Be Beautiful

טלפון לקביעת תור והזמנות: 052-307-3042

מאמרים נוספים
שעון קיץ זז קדימה: שוק השעונים צפוי להנות מצמיחה שנתית ממוצעת של 5.94%, איזו מדינה מובילה את השוק ? ואלו מגמות כובשות את השוק?
הזמן רץ ושוק השעונים רק מרוויח מזה, דוח שפורסם בנובמבר...
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
להיראות ולהרגיש טוב בלחיצת כפתור: אופנה מקוונת תופרת את העתיד
עולם האופנה עובר מהפכה שקטה אך מהירה בשנים האחרונות עם...
על כתמת בשיער כבר שמעתם? הקיץ בפתח וזה הזמן לנטרל את 'הכתמת' (פיגמנט כתום) בשיער! טיפים ועצות להגנה על השיער מפני כתמת בשיער כיצד זה קורה? מה הקשר בין מתכות לבין מראה צבע השיער וכיצד להימנע מהתופעה?
נשים רבות סובלות מ"כתמת" (פיגמנט כתום בשיער) בעיקר לאחר צביעת...
ככה ייראה ארון הנעלים שלכן בקיץ 2024 - קבלו את הטרנדים החמים של :SCOOP כפכפים דנים, שילובי דמוי עור, עקב מעץ וסניקרסים בצבעוניות עזה
העונה החדשה מפתיעה ומביאה עמה טרנדים חדשים, השראות, ושילובים לא...
לנעול בקלות ובנוחות בלי להשתמש בידיים: המותג סקצ'רס משיק קולקציית נעליים לילדים עם הטכנולוגיה הפופולארית של המותג- slip ins המאפשרת לנעול נעליים בלי שימוש בידיים
מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS משיק: קולקציית נעלי ילדים...
גלי מציגה: קולקציית נעלי בובה - הטרנד הלוהט של קיץ 2024
נעלי הבובה התחילו את דרכן כקלאסיקה השואבת השראה מעולמות הבלט...
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק: סדרת מסקרות צבעוניות לריסים ב- 6 צבעים אופנתיים ונוצצים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק סדרת מסקרות צבעוניות לריסים נוצצים....
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
סנונית אביבית ראשונה
רשת הלב הכחול, המייבאת ארצה מגוון מותגי הנעלה בינלאומיים ומתמחה...
דילוג לתוכן