כך תרעננו את שולחן החג

כך תרעננו את שולחן החג

ראש השנה הוא הרבה מעבר לעוד ארוחה משפחתית. הוא מסמל את תחילת השנה העברית, היום בו על פי המקרא, ממליכים את האל על האנושות. לא בכדי, הוסיפו חז"ל סימנים רבים לחג. לכל סימן, משמעות סימבולית לשנה היוצאת ולשנה הנכנסת.

לתוך כל דלעת מכניסים ספוג וסביבו שוזרים פרחים ופירות לפי הטעם, כאשר את הפירות נועצים באמצעות שיפודי עץ ואת הפרחים נועצים ישירת בספוג.

אמנית הפרחים, טלי עזריה, מאמינה, כי לכל דבר ביום הזה יש משמעות, בייחוד לשולחן החג. "שולחן עשיר, מלא בכל טוב, שמעורר אווירה טובה וחיוך, מזמן אליו שנה עשירה, מלאה בכל טוב, אווירה טובה וחיוכים", היא אומרת. לקראת החג, שינסה עזריה מותניים ועיצבה שלושה סגנונות, ברוח האופנה, של שולחנות חג.

כך תעשו את זה בבית:

Color Block:

על מנת לעצב שולחן בסגנון התואם את הטרנד האופנתי, רב הצבעים, יש להשתמש בצבעים רבים ונועזים ככל האפשר, ולשלב אותם בהרמוניה.

כדי לעצב שולחן כמו בתמונה פורסים על השולחן מפה בכתום בריק, עליה עורכים צלחות בגוון צהוב חרדל. על כל צלחת מניחים מפית סגולה, עטופה בחבקים בעבודת יד שעשויים מפרחי גופרנה בורוד פוקסיה, שנשזרו על חוט ברזל. משתמשים בכוסות בגוון טורקיז בוהק.

על מנת לעצב שולחן בסגנון התואם את הטרנד האופנתי, רב הצבעים, יש להשתמש בצבעים רבים ונועזים ככל האפשר, ולשלב אותם בהרמוניה.

במרכז השולחן מעמידים כלי קרמיקה בירוק תפוח ובתוך כל כלי מסדרים פרחים בגוונים שונים, על גבי ספוג. בכלי הראשון- סידור מפרחי כרטמיס כתומים, בכלי השני- פרחי צלוזיה כרבולת בגוון ורוד פוקסיה, בכלי השלישי- גרברות כתומות, ברביעי- צילוזיה מוח בגוון כתום, בחמישי- גרברות בורוד פוקסיה ובשישי- צילוזיה כרבולת בורוד פוקסיה. על גבי כל הכלים מעבירים סלילי קש, צבועים בירוק תפוח, בצורת סלאלום שמאגדת יחדיו את הסידור כולו. להשלמת מראה החג, מניחים על גבי כל סידור ובתפזורת על השולחן תפוחים ירוקים במגוון גדלים.

Fruit trend:

אחד הטרנדים הבולטים על מסלולי התצוגות, היה השנה ללא ספק טרנד הפירות. כדי לעצב שולחן בהשראת הטרנד, דרוש דמיון סביר וקצת סבלנות.

על השולחן פורסים מפת פשתן ועליה מניחים פלייסמנטים מעלי דקל או במבוקים עבים. על מנת ליצור את סידורי הפרות, לוקחים דלעות ודלוריות בגווני כתום וירוק. כותמים ומרוקנים. לתוך כל דלעת מכניסים ספוג וסביבו שוזרים פרחים ופירות לפי הטעם, כאשר את הפירות נועצים באמצעות שיפודי עץ ואת הפרחים נועצים ישירת בספוג.

אחד הטרנדים הבולטים על מסלולי התצוגות, היה השנה ללא ספק טרנד הפירות. כדי לעצב שולחן בהשראת הטרנד, דרוש דמיון סביר וקצת סבלנות. (צילום: יוסי כהן)

להשלמת האווירה מומלץ להוסיף גם סידורים שונים בתוך כדי חרס, שמשלימים את האווירה ובתוכם מעצבים סידורים שונים מפרחי ארטישוק שהתייבשו, ענבים, לימונים וכו'.

המפיות יהיו כמובן, מפיות בהדפי פירות ועליהם חבק עשוי קש, עליו מודבק בעזרת דבק חם, תרמיל חום מהעץ הקרוב אליכם.

Classic Fashion Trend:

יש פריטים שהם על זמניים, כדוגמת השמלה השחורה הקטנה. על מנת לעצב שולחן קלאסי, עם נגיעות עכשוויות צריך בעיקר מעוף.

על השולחן פורסים מפה בגוון ורוד פוקסיה עמוק ולארוכה ראנר כסוף. את הראנר שבתמונה הכינה עזריה, מדבק חם- אל תוך גיגית מלאה מים מתיזים דבק חם תוך משחק צורות. מייבשים ומרססים בספריי צבע.

על גבי הראנר מניחים שלושה בסיסי אהילים בסגנון וינטג', ועליהם יוצרים, מדבק חם, באותה השיטה, את האהילים עצמם. על גבי אהילי הדבק מדביקים ראשי סחלבים לבנים ותולים רימונים קטנים בגבהים שונים. על הראנר מפזרים רימונים, ראשי סחלבים ונרות שמן בנדיבות ובאופן חופשי.

מאמרים נוספים
ככה ייראה ארון הנעלים שלכן בקיץ 2024 - קבלו את הטרנדים החמים של :SCOOP כפכפים דנים, שילובי דמוי עור, עקב מעץ וסניקרסים בצבעוניות עזה
העונה החדשה מפתיעה ומביאה עמה טרנדים חדשים, השראות, ושילובים לא...
לנעול בקלות ובנוחות בלי להשתמש בידיים: המותג סקצ'רס משיק קולקציית נעליים לילדים עם הטכנולוגיה הפופולארית של המותג- slip ins המאפשרת לנעול נעליים בלי שימוש בידיים
מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS משיק: קולקציית נעלי ילדים...
גלי מציגה: קולקציית נעלי בובה - הטרנד הלוהט של קיץ 2024
נעלי הבובה התחילו את דרכן כקלאסיקה השואבת השראה מעולמות הבלט...
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
סנונית אביבית ראשונה
רשת הלב הכחול, המייבאת ארצה מגוון מותגי הנעלה בינלאומיים ומתמחה...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
הכלים של נעמן, המחמאות כולן שלכם: לכבוד חג הפסח נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2024 לבישול מקצועי ופרקטי ולשדרוג חווית האירוח
בין כוכבי הקולקציה: סדרת כלי בישול 100% יציקת אלומיניום Black Stone...
השחקנית חן אמסלם בקמפיין אביב קיץ לרשתH&O תחת אסטרטגיית: המשפחה היא המותג הכי חזק שלנו H&O BRANDS COLLECTION
הקמפיין יעלה בהשקעה של 1.5 מיליון ₪ השחקנית חן אמסלם (33)...
דפנה'ס מרקט – מגוון מוצרים במקום אחד עד 99 ₪
באתר של המעצבת דפנה לוינסון הוקמה חנות אינטרנטית Daphna's Market...
מונוכרומטיות אביבית
מותג השעונים SHOCK- Gמבית ענקית השעונים היפנית CASIO, הידוע בשעוניו...
דילוג לתוכן