אימון לכלכלת המשפחה

אימון לכלכלת המשפחה

באופן פרדוקסאלי, להיות עני עולה הרבה מאד כסף. בכל שנה הבנקים גוזרים קופון שמן בזכות העמלות הנגבות על האוברדרפט ועל המשכנתא שלקחנו וחברות האשראי מרוויחות הון עתק על הריביות הדוחות את יום התשלום. מעגל הקסמים של ההלוואות והאוברדרפט רק מגדיל את הסכומים שעלינו לשלם, ומקשה עלינו יותר ויותר לצאת מהאוברדרפט ומהמציאות שנוצרה.

בעיני רבים, אימון לכלכלת המשפחה נתפס כמותרות משום שהוא עולה כסף. טעות זו, גורמת לאנשים להעמיק את חובותיהם ולהמשיך לשלם לבור המכונה אוברדרפט במקום להתחיל להתנהל נכון. ובסופו של דבר הם מגיעים למצב בו האוברדרפט מעמיק עד כי אין להם יכולת לשלם עבור אימון כלכלי גם אם ירצו. אימון כלכלי אינו מותרות, שכן הוא מקנה את הידע, הכלים והליווי הדרושים לשם יציאה מאוברדרפט, כלים שבלעדיהם לא ניתן לשבור את המעגל.

המחיר הנפשי

כאשר איננו מתכננים מראש את התקציב וחיים באוברדרפט, אנחנו חשופים להפתעות כלכליות. כל מכונת כביסה שמתקלקלת, הזמנה לחתונה, יום שביתה בבית הספר או חג שמגיעים מקשים עלינו לתפקד, ואנו מוצאים את עצמנו חיים בדאגות ומביטים על האוברדרפט תוך חשש תמידי לגבי המקום ממנו תבוא המכה הבאה.

ייעוץ כלכלי למשפחות מספק תכנון לטווח ארוך ולוקח בחשבון את ההפתעות הבלתי צפויות שנופלות על כולנו. הידיעה כי איננו משתמשים בכל הכסף שהרווחנו וחיים על חשבון האוברדרפט, אלא משאירים משהו ליום סגריר, מאפשרת לנו להפסיק להסתובב טרודים במחשבות על הדרך שבה נסתדר. אנשים מוטרדים חשופים יותר למחלות ולפגעים שונים, ובכדי לחסוך את עלותו של אימון כלכלי רבים מהאנשים משלמים על האוברדרפט גם בבריאות ובעצבים. עשו רגע חושבים, ושאלו את עצמכם – כמה שווה לי הבריאות הנפשית והפיזית שלי, והאם לא שווה להשקיע בה את הכסף?

המחיר המשפחתי

כאשר המצב הכלכלי אינו מאוזן, אנו נאלצים לסרב שוב ושוב לבקשות ולרצונות של הילדים. המתח גואה עם כל הוצאה שנעשית, כיוון שהאוברדרפט מונע מאיתנו לממן את הדברים שאנו רוצים ושגורמים לנו להרגיש טוב. הסיטואציה הקשה הנגרמת כתוצאה מאוברדרפט, מביאה לריבים, חיכוכים ותחושת אכזבה קשה בבית.

כאשר ניגשים לאימון כלכלי בנושא ניהול תקציב משפחתי, מכינים תקציב עבור כל סעיף, כולל סעיפי הבילויים והמתנות, ומרוויחים את היכולת להירגע ולהתרווח. אמנם לאימון כלכלי עלות משל עצמו, אבל חשבו על כל הפעמים בהם הסתכלתם על האוברדרפט וייחלתם לצאת לחופש או לתת יותר לילדים.

המחיר העתידי

תוחלת החיים הולכת וגדלה, הילדים נשארים עד גיל מאוחר יותר בבית, ואתם צריכים לדאוג להם ולתא המשפחתי שיקימו, בעודכם צריכים להתכונן כלכלית לעשרות השנים שעוד לפניכם. כאשר אתם לא מצליחים לגמור את החודש בשל האוברדרפט, קשה לכם להתכונן לעתיד הכולל בדרך את הפנסיה, החתונה של הילדים והעזרה במימון דירה, והעתיד נראה לוט בערפל ובלתי אפשרי.

אימון כלכלי עוזר להתכונן גם לעתיד הרחוק מבחינת חסכונות ולהגשים גם את המטרות הגדולות. המחיר של העדר תכנון כלכלי הוא עתיד רווי דאגות וחוסר ודאות, שבו יכולת ההכנסה שלנו עוד עתידה לקטון, בעוד ההוצאות לאחר הפרישה מהעבודה רק צפויות לגדול ולהתעצם והאוברדרפט עמם. אימון כלכלי הוא חובה בשביל להבטיח את העתיד שלכם ושל משפחתכם.

צרו קשר עם עמיחי מרקס במספר 0542372417, הזמינו אימון כלכלי והבטיחו לעצמכם עתיד בריא ורגוע יותר

מאמרים נוספים
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
חנות פופ אפ לעיצוב זרי פרחים, מתנות מקוריות ומארזים מעוצבים תיפתח לקראת פסח בעופר בילו סנטר
מבצע לרגל פתיחת חנות הפופ אפ: מארז מתנה מיוחד בעלות של...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
רשת גלי יוצאת במבצע על סנדלי נשים וילדים: זוג שני ב 59.90 ₪
רשת נעלי גלי יוצאת במבצע על סנדלי נשים וילדים במסגרתו,...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
שעון קיץ זז קדימה: שוק השעונים צפוי להנות מצמיחה שנתית ממוצעת של 5.94%, איזו מדינה מובילה את השוק ? ואלו מגמות כובשות את השוק?
הזמן רץ ושוק השעונים רק מרוויח מזה, דוח שפורסם בנובמבר...
ככה ייראה ארון הנעלים שלכן בקיץ 2024 - קבלו את הטרנדים החמים של :SCOOP כפכפים דנים, שילובי דמוי עור, עקב מעץ וסניקרסים בצבעוניות עזה
העונה החדשה מפתיעה ומביאה עמה טרנדים חדשים, השראות, ושילובים לא...
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק: סדרת מסקרות צבעוניות לריסים ב- 6 צבעים אופנתיים ונוצצים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק סדרת מסקרות צבעוניות לריסים נוצצים....
סנונית אביבית ראשונה
רשת הלב הכחול, המייבאת ארצה מגוון מותגי הנעלה בינלאומיים ומתמחה...
השחקנית חן אמסלם בקמפיין אביב קיץ לרשתH&O תחת אסטרטגיית: המשפחה היא המותג הכי חזק שלנו H&O BRANDS COLLECTION
הקמפיין יעלה בהשקעה של 1.5 מיליון ₪ השחקנית חן אמסלם (33)...
דילוג לתוכן